Remarketing Google AdWords
Wykorzystaj remarketing w Google AdWords
Zwiększ efektywność kampanii wśród osób, które znają Twoją markę!
Segmentacja użytkowników
Kluczem do zwiększenia efektywności działań remarketingowych w Google jest starannie zaplanowana i zrealizowana strategia. Spośród wszystkich użytkowników serwisu należy wybrać tych, którzy są najbardziej wartościowi pod kątem realizacji celu, który dana grupa osób ma wykonać w obrębie witryny. Dzięki temu dla najważniejszych użytkowników mamy możliwość zintensyfikowania wyświetleń reklam.
Jak remarketing w Google AdWords pomoże Ci zdobyć nowych klientów?
Jednorazowa interakcja użytkownika z Twoją stroną internetową w większości przypadków nie zakończy się sprzedażą lub pozyskaniem kontaktu od potencjalnego klienta. Brak czasu, odkładanie w czasie, chęć zastanowienia – to tylko kilka z powodów dlaczego Twoi przyszli klienci nie decydują się na skorzystanie z Twoich usług tu i teraz. Dlatego tak ważne jest, aby Twoja marka przypominała im o możliwości skorzystania z atrakcyjnej oferty!
Typy kampanii remarketingowych
Każdy biznes lub e-biznes wymaga innego podejścia w doborze metod kierowania reklam, ale również odpowiednich typów formatów reklam. Napisz do nas i dowiedz się, który typ reklam rekomendujemy dla Twoich działań!
- Remarketing dynamiczny (dla eCommerce)
- Remarketing statyczny (graficzny / tekstowy)
- Remarketing animowany (HTML5)
- Remarekting elastyczny (graficzno-tekstowy + tekstowy)
Sprawdź jak działamy!
Wejście
Użytkownik odwiedza Twoją stronę i zapoznaje się z ofertą!
Cookie
Użytkownik zostaje zapisany na liście remarketingowej
Wyjście
Potencjalny klient opuszcza stronę!
Reklama
Wyświetlenie reklam osobom z list
Wejście
Użytkownik odwiedza Twoją stronę jeszcze raz