Wykorzystaj remarketing  w Google AdWords

Zwiększ efektywność kampanii wśród osób, które znają Twoją markę!







Segmentacja użytkowników

Kluczem do zwiększenia efektywności działań remarketingowych w Google jest starannie zaplanowana i zrealizowana strategia. Spośród wszystkich użytkowników serwisu należy wybrać tych, którzy są najbardziej wartościowi pod kątem realizacji celu, który dana grupa osób ma wykonać w obrębie witryny. Dzięki temu dla najważniejszych użytkowników mamy możliwość zintensyfikowania wyświetleń reklam.




Jak remarketing w Google AdWords pomoże Ci zdobyć nowych klientów?

Jednorazowa interakcja użytkownika z Twoją stroną internetową w większości przypadków nie zakończy się sprzedażą lub pozyskaniem kontaktu od potencjalnego klienta. Brak czasu, odkładanie w czasie, chęć zastanowienia – to tylko kilka z powodów dlaczego Twoi przyszli klienci nie decydują się na skorzystanie z Twoich usług tu i teraz. Dlatego tak ważne jest, aby Twoja marka przypominała im o możliwości skorzystania z atrakcyjnej oferty!






Typy kampanii remarketingowych

Każdy biznes lub e-biznes wymaga innego podejścia w doborze metod kierowania reklam, ale również odpowiednich typów formatów reklam. Napisz do nas i dowiedz się, który typ reklam rekomendujemy dla Twoich działań!

  • Remarketing dynamiczny (dla eCommerce)
  • Remarketing statyczny (graficzny / tekstowy)
  • Remarketing animowany (HTML5)
  • Remarekting elastyczny (graficzno-tekstowy + tekstowy)


Sprawdź jak działamy!


Wejście

Użytkownik odwiedza Twoją stronę i zapoznaje się z ofertą!

Cookie

Użytkownik zostaje zapisany na liście remarketingowej

Wyjście

Potencjalny klient opuszcza stronę!

Reklama

Wyświetlenie reklam osobom z list

Wejście

Użytkownik odwiedza Twoją stronę jeszcze raz




Wykorzystaj remarketing do zdobycia nowych klientów!

Bezpłatna wycena. Złóż zapytanie!

Co o nas mówią?


  • Kampania bardzo podniosła nam wyniki pozyskiwanych klientów. Pomogła nam znaleźć kilkadziesiąt klientów z dnia na dzień, co przełożyło się na setki dostarczonych paczek. Jesteśmy bardzo zadowoleni.

    Filip Kot & Bartek Regulski
    PickPack.pl
  • Advised jest odpowiedzialnym partnerem w zakresie tworzenia strategii PPC. Współpraca z podmiotem układa się na najwyższym poziomie. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Łukasza Wiśniaka.

    Michał Bąk
    MarketingiBiznes.pl
  • Współpracowałam z advised.pl przy kampanii zasięgowej oraz pod konwersję na sprzedaż, na portalu YouTube. Byłam bardzo zadowolona z profesjonalnej obsługi oraz przygotowanej strategii. Podczas pracy mieliśmy stały kontakt więc czułam, że wszytko jest zaopiekowane. Polecam!

    Magdalena Pawłowska
    Autorka bestsellera "Jedna kampania do wolności", ekspert online marketingu

Doświadczenie

Twoją kampanię przeprowadzą specjaliści, którzy w swojej karierze prowadzili kampanię dla: