Kluczem do zwiększenia efektywności działań remarketingowych w Google jest starannie zaplanowana i zrealizowana strategia. Spośród wszystkich użytkowników serwisu należy wybrać tych, którzy są najbardziej wartościowi pod kątem realizacji celu, który dana grupa osób ma wykonać w obrębie witryny. Dzięki temu dla najważniejszych użytkowników mamy możliwość zintensyfikowania wyświetleń reklam.
Jednorazowa interakcja użytkownika z Twoją stroną internetową w większości przypadków nie zakończy się sprzedażą lub pozyskaniem kontaktu od potencjalnego klienta. Brak czasu, odkładanie w czasie, chęć zastanowienia – to tylko kilka z powodów dlaczego Twoi przyszli klienci nie decydują się na skorzystanie z Twoich usług tu i teraz. Dlatego tak ważne jest, aby Twoja marka przypominała im o możliwości skorzystania z atrakcyjnej oferty!
Każdy biznes lub e-biznes wymaga innego podejścia w doborze metod kierowania reklam, ale również odpowiednich typów formatów reklam. Napisz do nas i dowiedz się, który typ reklam rekomendujemy dla Twoich działań!
Użytkownik odwiedza Twoją stronę i zapoznaje się z ofertą!
Użytkownik zostaje zapisany na liście remarketingowej
Potencjalny klient opuszcza stronę!
Wyświetlenie reklam osobom z list
Użytkownik odwiedza Twoją stronę jeszcze raz