Zakupy Google
Reklamuj się w Zakupy Google
Produkty z oferty Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarce Google.pl
Jak działają Zakupy Google?
1. Produkt
Spośród wszystkich Twoich produktów użytkownik szuka konkretnego produktu, wpisując słowa odnoszące się słów powiązanych z tym produktem
2. Plik produktowy
Każdy produkt określony jest wieloma zmiennymi, które charakteruzyją dany produkt: tytuł, marka, numer katalogowy, kategoria, opis, cena, dostępność i wiele innych...
3. Google Merchant Centre
Informacje o wszystkich cechach i informacjach o produktach przechowywane są w pliku produktowym w Google Merchant Centre
4. Użytkownik ``Googluje``
Twój potencjalny klient szuka produktu z Twojej oferty w wyszukiwarce Google, wpisuje wybrane zmienne: marka, tytuł produktu, numer katalogowy, itp.
5. Wyświetlenie reklamy produktowej
Twój produkt bierze udział w aukcji i wyświetla się potencjalnemu klientowi!
Poznaj nasze podejście!
Strategia
Opracowujemy model działania oraz tworzymy plik produktowy!
Budowa
Integrujemy GMC z Google AdWords, a następnie budujemy kampanię!
Optymalizacja
Pracujemy nad osiągnięciem jak najlepszych wyników!
Analiza
Dokładnie weryfikujemy co działa i co trzeba jeszcze udoskonalić!
Rekomendacje
Proponujemy kolejne zmiany w celu poprawy efektywności działań!
Korzyści Google Shopping
Zwiększ ruch na stronie
Uzyskaj większe współczynniki klikalności niż w przypadku reklam tekstowych wyświetlanych w tym samym czasie. Trafiaj do osób zainteresowanych kupnem produktów, które są w Twojej ofercie!
Zwiększ zasięg reklam
Po wpisaniu konkretnego hasła użytkownik może zobaczyć nawet kilka Twoich reklam produktowych, a w dodatku w tym samym czasie możesz wyświetlić reklamę tekstową!
Wartościowi potencjalni klienci
Traf do osób, które chcą kupić danych produkt. Zachęć informacją o produkcie, zdjęciem i ceną!
Reklamuj wybrane produkty
Reklamy produktowe korzystają z atrybutów, które określane są za pomocą pliku produktowego w Google Merchant Centre. Dzięki można tworzyć grupy produktów wg określonych kryteriów!