1. Produkt
Spośród wszystkich Twoich produktów użytkownik szuka konkretnego produktu, wpisując słowa odnoszące się słów powiązanych z tym produktem
Spośród wszystkich Twoich produktów użytkownik szuka konkretnego produktu, wpisując słowa odnoszące się słów powiązanych z tym produktem
Każdy produkt określony jest wieloma zmiennymi, które charakteruzyją dany produkt: tytuł, marka, numer katalogowy, kategoria, opis, cena, dostępność i wiele innych...
Informacje o wszystkich cechach i informacjach o produktach przechowywane są w pliku produktowym w Google Merchant Centre
Twój potencjalny klient szuka produktu z Twojej oferty w wyszukiwarce Google, wpisuje wybrane zmienne: marka, tytuł produktu, numer katalogowy, itp.
Twój produkt bierze udział w aukcji i wyświetla się potencjalnemu klientowi!
Opracowujemy model działania oraz tworzymy plik produktowy!
Integrujemy GMC z Google AdWords, a następnie budujemy kampanię!
Pracujemy nad osiągnięciem jak najlepszych wyników!
Dokładnie weryfikujemy co działa i co trzeba jeszcze udoskonalić!
Proponujemy kolejne zmiany w celu poprawy efektywności działań!
Uzyskaj większe współczynniki klikalności niż w przypadku reklam tekstowych wyświetlanych w tym samym czasie. Trafiaj do osób zainteresowanych kupnem produktów, które są w Twojej ofercie!
Po wpisaniu konkretnego hasła użytkownik może zobaczyć nawet kilka Twoich reklam produktowych, a w dodatku w tym samym czasie możesz wyświetlić reklamę tekstową!
Traf do osób, które chcą kupić danych produkt. Zachęć informacją o produkcie, zdjęciem i ceną!
Reklamy produktowe korzystają z atrybutów, które określane są za pomocą pliku produktowego w Google Merchant Centre. Dzięki można tworzyć grupy produktów wg określonych kryteriów!